Vežėjo kabinetas (TK) – tai užsakymų skirstymo krovinių vežėjams realiuoju laiku platforma. Kompanijos „AsstrA“ ekspeditoriai TK pateikia užsakymus, kurių nėra kituose tinklalapiuose ar biržose.
VEŽĖJO KABINETAS – TAI:
- Greita krovinių paieška: 500 naujų užsakymų kiekvieną dieną.
- Pokalbis internetu su ekspeditoriumi suteikia galimybę operatyviai tikslinti užsakymo detales realiuoju laiku.
- Taupomas laikas, skirtas kasdieniam automobilių pateikimui dispozicijai
- Sutrumpėja automobilių prastovų pakrovimo ir iškrovimo vietose laikas: sandėlio darbuotojai informuoja apie automobilio atvykimą iš anksto
- Ginčytinų situacijų eliminavimas: abi šalys turi tą pačią informaciją, nes gali realiuoju laiku stebėti krovinio judėjimą
- Biudžeto su individualiu mokėjimo grafiku planavimas (funkcija rengiama).
Norėdami užsiregistruoti Tiekėjo kabinete, užpildykite elektroninę formą.
Norėdami sužinoti daugiau ĮĖJIMAS
Daugiau informacijos
-
PABAIGTI PROJEKTAI
-
„Vežėjo kabineto“ tikslai
Pagrindinis „Vežėjo kabineto“ sukūrimo ir įdiegimo tikslas – automatizacija, transporto paslaugų tiekėjų ir įmonių grupės „AsstrA-Associated Traffic“ AG bendradarbiavimo kokybės ir skaidrumo didinimas.
Automatizavus rutinines operacijas ir integravus sistemas, „Vežėjo kabinetas“ padidina verslo procesų efektyvumą, sumažina transporto ir logistikos partnerio personalo išlaidas ir didina produktyvumą. Tai optimizuoja darbo procesus, didina tikslumą ir pasikartojančių veiksmų greitį. Taip sukuriama galimybė sukurti pritaikytą planą. Partneriai transporto paslaugų tiekėjai gauna informaciją su „AsstrA“ krovinių srautų pasiūlymais. Prieiga prie užsakymo duomenų galima bet kurioje pasaulio vietoje ir iš bet kokio autorizuoto įrenginio.
-
„Vežėjo kabineto“ naudojimo privalumai
„AsstrA“ transporto paslaugų partneriams siūlo naudotis „Vežėjo kabinetu“ siekiant pirkimo ir užsakymo valdymo optimizavimo.
1. KROVINIŲ PASIŪLA:
- Visų skyrių ir regionų „AsstrA“ specialistai paskelbia informaciją apie krovinius.
- Prieiga prie visų realių Klientų aktualių krovinių.
- Kainos ir transporto priemonės duomenų įvedimas realiu laiku.
- Parko darbo patogus planavimas dėl galimybės matyti planinius pakrovimus.
- Užsakymo patvirtinimas „vienu spustelėjimu“.
- Informacijos apie laisvą transportą rankinis įvedimas ir pagal tai pateikiama automatinė laisvų krovinių pasiūla.
- Automatinis krovinių parinkimas grįžtamajam maršrutui su „AsstrA“.
2. LAIKO VALDYMAS IR IŠLAIDŲ MAŽINIMAS:
- Nėra šlamšto ir nereikalingo susirašinėjimo, užsakymo detalės įvedamos ar keičiamos automatiškai.
- Neturint GPS, naudojamas mobilusis priedėlis „Track&Trace“.
- GPS stebėsenos integravimas į „Vežėjo kabinetą“, statusų patvirtinimo laiko sutrumpėjimas.
- Saugus visų duomenų saugojimas serveriuose.
- Galimybė valdyti savo darbuotojų prieigą prie portalo.
- Greitas kontaktas realiuoju laiku su „AsstrA“ specialistu.
3. PASLAUGŲ APMOKĖJIMAS IR ATASKAITOS:
- Ataskaitų apie atliktus gabenimus gavimas.
- Sąskaitų pateikimas už atliktus gabenimus.
- Skaidrus mokėjimų grafikas.
Malonaus naudojimosi!
Užduokite klausimus ir sekite naujienas pranešimų gavikliuose:
TRACK & TRACE“ MOBILIŲJŲ TELEFONŲ PROGRAMA VAIRUOTOJAMS
Skirta sekti transportavimo maršrutą ir perduoti duomenis apie esamas koordinates ir svarbius įvykius.
Atsisiųsti čia:
-
-
Pagrindinis „Vežėjo kabineto“ sukūrimo ir įdiegimo tikslas – automatizacija, transporto paslaugų tiekėjų ir įmonių grupės „AsstrA-Associated Traffic“ AG bendradarbiavimo kokybės ir skaidrumo didinimas.
Automatizavus rutinines operacijas ir integravus sistemas, „Vežėjo kabinetas“ padidina verslo procesų efektyvumą, sumažina transporto ir logistikos partnerio personalo išlaidas ir didina produktyvumą. Tai optimizuoja darbo procesus, didina tikslumą ir pasikartojančių veiksmų greitį. Taip sukuriama galimybė sukurti pritaikytą planą. Partneriai transporto paslaugų tiekėjai gauna informaciją su „AsstrA“ krovinių srautų pasiūlymais. Prieiga prie užsakymo duomenų galima bet kurioje pasaulio vietoje ir iš bet kokio autorizuoto įrenginio.
-
„AsstrA“ transporto paslaugų partneriams siūlo naudotis „Vežėjo kabinetu“ siekiant pirkimo ir užsakymo valdymo optimizavimo.
1. KROVINIŲ PASIŪLA:
- Visų skyrių ir regionų „AsstrA“ specialistai paskelbia informaciją apie krovinius.
- Prieiga prie visų realių Klientų aktualių krovinių.
- Kainos ir transporto priemonės duomenų įvedimas realiu laiku.
- Parko darbo patogus planavimas dėl galimybės matyti planinius pakrovimus.
- Užsakymo patvirtinimas „vienu spustelėjimu“.
- Informacijos apie laisvą transportą rankinis įvedimas ir pagal tai pateikiama automatinė laisvų krovinių pasiūla.
- Automatinis krovinių parinkimas grįžtamajam maršrutui su „AsstrA“.
2. LAIKO VALDYMAS IR IŠLAIDŲ MAŽINIMAS:
- Nėra šlamšto ir nereikalingo susirašinėjimo, užsakymo detalės įvedamos ar keičiamos automatiškai.
- Neturint GPS, naudojamas mobilusis priedėlis „Track&Trace“.
- GPS stebėsenos integravimas į „Vežėjo kabinetą“, statusų patvirtinimo laiko sutrumpėjimas.
- Saugus visų duomenų saugojimas serveriuose.
- Galimybė valdyti savo darbuotojų prieigą prie portalo.
- Greitas kontaktas realiuoju laiku su „AsstrA“ specialistu.
3. PASLAUGŲ APMOKĖJIMAS IR ATASKAITOS:
- Ataskaitų apie atliktus gabenimus gavimas.
- Sąskaitų pateikimas už atliktus gabenimus.
- Skaidrus mokėjimų grafikas.
Malonaus naudojimosi!
Užduokite klausimus ir sekite naujienas pranešimų gavikliuose:
TRACK & TRACE“ MOBILIŲJŲ TELEFONŲ PROGRAMA VAIRUOTOJAMS
Skirta sekti transportavimo maršrutą ir perduoti duomenis apie esamas koordinates ir svarbius įvykius.
Atsisiųsti čia: