Fizinis susidėvėjimas, neigiamas reagentų poveikis ir bloga kelių danga yra pagrindinės priežastys, sąlygojančios didelę padangų paklausą.
DAUGIAU INFORMACIJOS
-
-
- lengvųjų automobilių padangos,
- krovininių automobilių padangos,
- dviračių padangos,
- motociklų padangos.
-
- dengtas furgonas,
- pailgintas automobilis,
- manipuliatorius.
Padangos gali būti gabenamos ne tik automobilių transportu, bet ir jūrų laivais. Tai optimizuoja logistikos išlaidas gabenant didelį krovinį.
-
- Nuo saulės ir lietaus poveikio padangos saugomos apdengiant jas tentu arba brezentu, nes dažnai jos vežamos atvirais sunkvežimiais.
- Jeigu gabenamos padangos su kameromis, kameros apdorojamos talku.
- Atskiroje pakuotėje būna supakuotos papildomos dalys: dangteliai, vožtuvai ir ventiliai.
- Ratlankių juostos vežamos pakuotėmis po 5-20 vienetų.
-
- Padangos vežamos vilkikais arba uždaruose metaliniuose kėbuluose.
- Nominalus slėgis padangose sumažinamas 25%.
- Padangos sudedamos po 4-8 vienetus ant vieno padėklo.
- Kėbule padangos sudedamos atsižvelgiant į rato spindulį.
- Pakraunant ir iškraunant padangas naudojamas manipuliatorius, tai saugus, operatyvus ir ekonomiškas būdas.
- Praktiškiausias būdas gabenti padangas – krauti jas šonu horizontaliai krovinių skyriuje. Vertikalioje padėtyje gabenamos padangos tvirtinamos diržais.
-
- Vežant padangas atvirose puspriekabėse ir bortiniuose sunkvežimiuose jos yra saugomos nuo atmosferos kritulių ir ultravioletinių spindulių.
- Kėbuluose vežamos padangos yra patikimai tvirtinamos ant padėklų.
- Prieš pakraunant padangas patikrinama vidinių kėbulo paviršių švara.
- Esant poreikiui ir Klientui prašant padangas galima papildomai supakuoti.