Daugiau informacijos
-
Kontrahentams nereikia ieškoti būdų, kaip perduoti dokumentus (faksu, telefonu, el.p.), tai padeda sutaupyti laiko ir pinigų.
- Kiekvieno dokumento apdorojimo laikas sutrumpėja 80%.
- EDI praktiškai visiškai eliminuoja duomenų suvedimą rankiniu būdu, todėl klaidos tikimybė yra beveik nulis.
- Kiekvienas grandinės „užsakymas-pristatymas“ etapas yra sistemos kontroliuojamas. Pavyzdžiui, specialistas gali stebėti dokumento statusą (perskaitytas, išsiųstas ir kt.), taip pat kontroliuoti, kaip vykdomas užsakymas.
- EDI – tai savalaikio dokumentų pateikimo tiekėjui garantas, naudojantis elektronine sistema nedingsta svarbūs dokumentai, kas gana dažnai pasitaiko įprasto darbo su dokumentais atveju.
- Sumažėja kompanijos išlaidos ir resursai. EDI nereikalinga speciali biuro technika (faksas) ir medžiagos (popierius, kanceliarija), taip pat sutrumpėja personalo darbo su dokumentais laikas.
-
EDI – universali sistema: ji suteikia galimybę logistikos operatoriui keistis duomenimis su gamintojais, platintojais, mažmeninės prekybos atstovais, Klientais.
Sistema suteikia galimybę siųsti kelių tipų elektroninius pranešimus.
Pavyzdžiui:
- IFCSUM – užsakymas įvertinti;
- IFTMIN – pristatymo instrukcija;
- IFTSTA – patvirtinimas ir statusas;
- INVOICE
EDI atspindi faktinę užsakymo priėmimo ir vykdymo informaciją, taip pat svarbius gabenimo etapus: pakrovimas, muitinės procedūros ir t. t.
Kontrahentui nebūtina įsidiegti visų pranešimų tipų: užtenka susitarti, kokiais pranešimais bus keičiamasi. Toks „pasirinkimas“ suteikia galimybę pagreitinti duomenų apdorojimą ir sumažinti jų praradimą.
-
- „AsstrA“ gauna užsakymą.
- Užsakymas patvirtinamas per EDI.
- Užsakymas perduodamas į individualų Tiekėjo kabinetą.
- Tiekėjas aktyvuoja mobilųjį priedėlį „Track and Trace“.
- Prekės atvežamos pakrauti.
- Tiekėjas stebi priedėlio žemėlapyje transporto su prekėmis judėjimą.
- Po prekių iškrovimo tiekėjas pažymi gabenimo statusą.
- Kliento sistemoje atsiranda pranešimas, kad krovinys sėkmingai pristatytas.