Tarptautinė kompanija „AsstrA“ taiko pažangius darbo metodus ir aktyviai diegia inovatyvias technologijas, padedančias optimizuoti darbą su kompanijos Klientais. Vienas iš tokių sprendimų yra elektroninis keitimasis duomenimis EDI (Electronic Data Interchange).
EDI – tai efektyvus keitimasis duomenimis tarp partnerių. Pagrindinis tokio keitimosi tikslas – sumažinti logistikos ir administravimo procesų sąnaudas ir minimizuoti galimos žmogaus klaidos galimybę. EDI standartizuoja dokumentaciją (sąskaitas-faktūras, pranešimus apie išvykimą, pirkimo užsakymus ir kt.), tai labai palengvina darbą. Būtent todėl sistemą aktyviai naudoja verslininkai visame pasaulyje.
Daugiau informacijos
-
Kontrahentams nereikia ieškoti būdų, kaip perduoti dokumentus (faksu, telefonu, el.p.), tai padeda sutaupyti laiko ir pinigų.
- Kiekvieno dokumento apdorojimo laikas sutrumpėja 80%.
- EDI praktiškai visiškai eliminuoja duomenų suvedimą rankiniu būdu, todėl klaidos tikimybė yra beveik nulis.
- Kiekvienas grandinės „užsakymas-pristatymas“ etapas yra sistemos kontroliuojamas. Pavyzdžiui, specialistas gali stebėti dokumento statusą (perskaitytas, išsiųstas ir kt.), taip pat kontroliuoti, kaip vykdomas užsakymas.
- EDI – tai savalaikio dokumentų pateikimo tiekėjui garantas, naudojantis elektronine sistema nedingsta svarbūs dokumentai, kas gana dažnai pasitaiko įprasto darbo su dokumentais atveju.
- Sumažėja kompanijos išlaidos ir resursai. EDI nereikalinga speciali biuro technika (faksas) ir medžiagos (popierius, kanceliarija), taip pat sutrumpėja personalo darbo su dokumentais laikas.
-
EDI – universali sistema: ji suteikia galimybę logistikos operatoriui keistis duomenimis su gamintojais, platintojais, mažmeninės prekybos atstovais, Klientais.
Sistema suteikia galimybę siųsti kelių tipų elektroninius pranešimus.
Pavyzdžiui:
- IFCSUM – užsakymas įvertinti;
- IFTMIN – pristatymo instrukcija;
- IFTSTA – patvirtinimas ir statusas;
- INVOICE
EDI atspindi faktinę užsakymo priėmimo ir vykdymo informaciją, taip pat svarbius gabenimo etapus: pakrovimas, muitinės procedūros ir t. t.
Kontrahentui nebūtina įsidiegti visų pranešimų tipų: užtenka susitarti, kokiais pranešimais bus keičiamasi. Toks „pasirinkimas“ suteikia galimybę pagreitinti duomenų apdorojimą ir sumažinti jų praradimą.
-
- „AsstrA“ gauna užsakymą.
- Užsakymas patvirtinamas per EDI.
- Užsakymas perduodamas į individualų Tiekėjo kabinetą.
- Tiekėjas aktyvuoja mobilųjį priedėlį „Track and Trace“.
- Prekės atvežamos pakrauti.
- Tiekėjas stebi priedėlio žemėlapyje transporto su prekėmis judėjimą.
- Po prekių iškrovimo tiekėjas pažymi gabenimo statusą.
- Kliento sistemoje atsiranda pranešimas, kad krovinys sėkmingai pristatytas.