Pastaruoju metu AsstrA Baltijos padalinio specialistai sustiprino savo partnerystę su pontonų ir laivų vilkikų savininke Marine Crane AB. Šie partneriai padėjo mums nugabenti keleto šimtų tonų masės konstrukcijas iš laivų statyklos Klaipėdoje į laivų statyklą Gdynėje.
Kadangi krovinys buvo negabaritinis, transportavimas atliktas Carrier 10 pontonine platforma, kurios krovos limitas yra 10 tūkst. tonų, o denis yra 90 metrų ilgio ir 30 metrų pločio.
„Siekiant užtikrinti krovinio denyje stabilumą bei saugumą transportavimo jūra metu, Klaipėdoje pontonas pripildytas balasto - 5 tūkst. tonų vandens. Balastavimo pagalba pontono denis gali būti lengvai pakeliamas arba nuleidžiamas, priklausomai nuo konkretaus platformos lygio poreikio, o tuomet krovinį buvo galima krauti SPMT platformomis, kaip šiuo atveju. Atlikus krovą, dar keletą dienų truko krovinio tvirtinimo prie pontono darbai. Reikėjo sumontuoti specialias konstrukcijas, į kurias galiausiai turėjo būti patalpintas pats krovinys,“ - aiškina Janusz Bullinski, AsstrA padalinio Gdanske jūros krovinių vadovas.
Pontonas, užkrautas negabaritiniu kroviniu, buvo nuvilktas iš Klaipėdos į Gdynę specialiu laivu vilkiku, pasižyminčiu įspūdinga 52 tonų velkamąja galia. Tokios didelės velkamosios galios vilkimo įrenginiai yra retenybė Baltijos regione. Gdynės laivų statykloje krovinys buvo išmontuotas 1000 tonų keliamosios galios ožinio krano pagalba, perkeliant jį tiesiai į plaukiojantį doką.
Šis pervežimas - tai tik vienas projektų, kuriuos AsstrA gali atlikti savo klientams, pavyzdys. Įmonių grupės specialistai nuolat tobulina savo kompetencijas ir yra pasirengę vykdyti nurodymus, bendradarbiaudami su partneriais iš Švedijos.