Mark Risenberg
Rusijai įsiveržus į Ukrainą, šalies tiekimo grandinės dalyviai buvo priversti prisitaikyti prie naujų sąlygų. Kai kurių rūšių krovinių tranzito srautai gali būti nukreipti aplenkiant neprieinamas zonas; kitų krovinių pristatymo schemos turi būti iš esmės peržiūrėtos.
Vienas svarbiausių pasaulyje krovinių srautų – Ukrainos grūdų eksportas išlieka labiausiai sutrikdytas. Dėl Odesos uosto blokados nebėra saugu pasikliauti daugiarūšio transporto pristatymo schemomis, kai kroviniai grūdvežiais gabenami į Juodosios jūros pakrantę ir po to perkraunami į jūrų laivus.
Daugelio šalių, asociacijų ir nevyriausybinių organizacijų atstovai jau daug mėnesių kartu dirba ieškodami tarptautinio šios problemos sprendimo.
2022 m. pabaigoje Ukrainos valdžios institucijos pradėjo įgyvendinti iniciatyvą „Grūdai iš Ukrainos“ – humanitarinę aprūpinimo maistu programą. Padedant vyriausybinėms agentūroms, nevyriausybinėms organizacijoms ir privačiam verslui, Ukrainos grūdai bus pristatyti į Afrikos šalis, kurių gyventojams labai reikia kviečių. Komerciniams pirkėjams iš kitų pasaulio regionų yra svarstomos alternatyvios krovinių vežimo schemos.
„AsstrA-Associated Traffic AG“ įdėmiai stebi padėtį Ukrainoje. Nuo pirmosios įsiveržimo dienos mūsų specialistų komanda kruopščiai pertvarkė krovinių gabenimo maršrutus, kad užtikrintų mūsų klientų prekių pristatymą. Mūsų kompleksinis logistikos priemonių rinkinys apima alternatyvių grūdų pristatymo schemų sprendimą“, – sako „AsstrA“ integruotų sprendimų vadovas Mark Risenberg. „Daugiarūšio transporto naudojimas, vežant grūdvežiais iš Ukrainos bei po to perkraunant į laivus Baltijos uostuose ir toliau lieka geriausias būdas.“
Be pristatymo specializuotu transportu, galimos daugiarūšio transporto schemos per Varnos uostą Bulgarijoje ir, priklausomai nuo tinkamumo konkrečiam krovinių gabenimo maršrutui, per Stambulo, Roterdamo arba Koperio jūrų uostus, perkraunant birių krovinių terminale Lenkijoje.
Prekybininkams „AsstrA“ komanda parengė krovinių pristatymo schemą, naudojant įmonei priklausantį sandėlį, esantį Lenkijoje, Blonyje (Błonie).
„Kiekvienas mūsų siūlomas krovinių vežimo variantas turi ir privalumų, ir tam tikrų niuansų, į kuriuos svarbu atsižvelgti planuojant siuntas. Tenkindami kiekvieno kliento prašyme nurodytus išskirtinius poreikius, kiekvieną situaciją vertiname atskirai“, – apibendrina Mark Risenberg.
Autorius: Anastasiya Onoshko .