Justas Cibulskas
Lisaboną Portugalijoje ir Stokholmą Švedijoje skiria 3600 km. Važiuojant šį atstumą automobiliu, kelionė be sustojimų ir nesant spūsčių trunka 38 valandas, skrendant lėktuvu – 4,5 val., mažiausiai 4 kartus kertama siena ir du kartus keičiasi laiko juosta.
Kuo didesnis dalinio krovinio prekių vežimo atstumas, tuo ilgiau logistikos specialistas turi dirbti organizuojant pristatymą. Siekiant sutrumpinti pristatymo laiką ir sumažinti sąnaudas, ilgos maršruto atkarpos dalijamos į trumpesnes. Pavyzdžiui, produktas iš Lisabonos gali būti gabenamas į Vilnių kaip vienos siuntos dalis, toliau iš Vilniaus į Stokholmą kaip kitos siuntos dalis. Tačiau perkrovimai padidina vėlavimo ar praradimo tikimybę. Kuo daugiau perkrovų, tuo didesnė rizika.
„AsstrA-Associated Traffic AG“ tarptautinė įmonių grupė jau daugiau nei 15 metų teikia dalinių krovinių gabenimo paslaugas. Dalinių krovinių pristatymai yra populiarūs tarp visų dydžių įmonių, nuo mažų vietinių žaidėjų iki tarptautinių įmonių. Dėl efektyvaus transporto priemonių tūrio išnaudojimo, tokio tipo krovinių pervežimas sumažina pristatymo išlaidas.
„Dalinių krovinių pristatymai yra nuolat paklausūs tarp „AsstrA“ klientų. Kadangi šiais metais pradėjo naudoti savas sandėliavimo patalpas, galėjome išplėsti tokių pristatymų pasiūlą. Dabar mūsų dalinių krovinių paslauga teikiama ilgiausiu Europos maršrutu, kuris tęsiasi nuo pietvakarių Europos iki Skandinavijos. Perkrovimai atliekami mūsų pačių sandėlyje, prižiūrint „AsstrA“ komandos specialistams. Mūsų papildomos muitinės paslaugos yra skirtos padėti Jums visuose krovinių vežimo etapuose, nedalyvaujant trečiosioms šalims. Todėl siūlome Jums optimalios kainos ir kokybės sprendimus bei užtikriname aukštą saugumo lygį“, – sako „AsstrA“ Dalinių krovinių skyriaus vadovas Justas Cibulskas.
Autorius: Anastasia Onoshko.